W jakich warzywach powinniśmy doszukiwać się błonnika

Cze 10, 2017 przez

W jakich warzywach powinniśmy doszukiwać się błonnika

Błonnik to jeden z najważniejszych składników który powinien lądować na naszych talerzach za pośrednictwem zjadanego w danym jadłospisie pokarmu. Każdy kto w pewien sposób zgłębia temat zdrowego odżywiania doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak idealną możliwością na uzupełnianie błonnika pokarmowego jest inwestowanie w naturalne produkty, które od zarania dziejów podarowała nam matka natura w postaci plonów. Apteka nie zawsze jest dobrym miejscem, które powinniśmy odwiedzać jako osoby poszukujące uzupełnienia deficytu błonnika w organizmie. Warzywa to wybór, który powinniśmy kultywować, tak jak robiono to tysiące lat temu przez naszych przodków.

 

Warzywa bogate w błonnik, które warto włączyć do swojej indywidualnej diety to wbrew pozorom produkty, które spotkamy w każdym sklepie spożywczym, a mimo to wprowadzą wiele dobrego dla naszego układu trawiennego. Włączmy desery w postaci owoców, a jako dodatki do obiadów zacznijmy włączać warzywa, takie jak ziemniaki, marchewki. Chcąc wprowadzać do jadłospisu błonnik w większej ilości możemy zainteresować się produktami takimi, jak płatki orkiszowe, czy też owsiane, które w ponad 40% składają się z błonnika.

 

Podobne

Tagi